Happy Birthday

Har haft miljoner saker att göra under veckan som vart. Förhoppningsvis blir de lite lugnare nu. De har blivit en del att måla och färdigställa en del av mina projekt. De känns jäkligt skönt. 
Igår var jag iväg och gjorde en septum på en barndomsvän, som blev sanslöst nöjd :) Har blivit en del piercing jobb oxå. Alltid lika kul, tycker jag iaf. 
 
I morse blev jag väckt av min lilla prins med en massa pussar <3  och en kanon kille som sa grattis :) Morgonen började på bästa sätt, med en liten frukost med ett fint paket till mej. Hur mysigt som helst. 
Sen begav vi oss ut på prommis efter skoterspåret. Kan lova att de var 3 stycken som verkligen njöt av det, dessutom titta solen fram :) Love it!
Jag har verkligen fått den bästa födelsedagen jag kunde önska mej. Ompysslad av 2 fantastiska killar som gett mej så mycke kärlek idag :) Bästa syster Bea var förbi med goo barnen på lite fika och bus. 
Nu blir de fortsatt mys resten av kvällen och jag ska njuta allt jag kan.
 
 

Kommentera här: